Fremtidens funksjonalitet i Skyworker
Hver uke lanserer vi små og store nyheter til Skyworker.

Hver uke lanserer vi små og store nyheter til Skyworker.
Snart lanserer vi egen modul hvor din bedrift kan jobbe med små ordre og servicekontrakter
Vi lanserer egen portal for dine kunder. Her kan kundene se all dokumentasjon du tilgjengeliggjør og de kan chatte direkte med deg.
Mange av våre kunder har faste oppgaver som gjentas ukentlig, månedsvis og kvartalsvis. Vi jobber nå med en egen ruteplanlegger som gjør at det er enkelt å planlegge rutene og hvilke oppdrag som skal håndteres.
Vi har inngått en avtale med en tredjeparts leverandør som gir alle Skyworker kunder direkte integrasjon med mange av de etablerte økonomi/ERP systemene i Norden.
Hvorfor bruke penger på kundesystemer som ikke er integrert med dine prosjekt og ordre system? CRM er nå på plass i Skyworker.
Før timer direkte fra administrasjonsportalen
Dokumenter direkte på tegninger ble lansert i Januar og man kan lage avvik og oppgaver rett fra et bilde.
Vår mobile app for feltarbeider får ny design.
Utvalgte feltarbeidere i bedriften kan nå fra den mobile appen etablere prosjekter og oppgaver. I tillegg kan man opprette endringer i prosjekt, dokumentere eventuelle ekstra kostnader og umiddelbart via den mobile appen få kundens signatur.
En CRM modul i Skyworker som samler all informasjon om kunder, salgsmuligheter, tilbud og befaringer på ett sted.
Bedrifter kan nå gjennomføre digitale befaringer med kunder.
Skyworker gir bedrifter mulighet til å sende tilbud digitalt til kunder og ivaretar hele prosessen med elektronisk signering.
Bedrifter kan opprette egne produkter i Skyworker og feltarbeidere kan enkelt dokumentere på kundeprosjektene hva som er brukt av produkter, som igjen gir grunnlag for fakturaunderlag.
Integrasjonen med PowerOffice ble lansert, som gir bedrifter mulighet å automatisk sende alle timeføringer inn til Poweroffice.
Skyworker gir nå bedrifter mulighet å kopiere prosjekt, lage egne maler som kan gjenbrukes for oppgaver, dokumentmaler og sjekklister.
Mulighet for å lage oppgaver på et prosjekt som repeteres i gitte tidsintervall. Eksempelvis: Hver dag, uke, måned, år.
Alle prosjekt i Skyworker har integrert chat, som gjør at alle feltarbeidere og prosjektledere kan kommunisere enkelt og med sporbarhet.
Bedrifter har mulighet til å definere egne sjekklister og feltarbeidere kan gjennomføre og dokumentere utførelse med sjekklistene og tilhørende bilder og video.
Mulighet til å ta ut detaljerte rapporter på prosjekttimer og ansatte.
Mulighet for bedrifter å definere egne prosjekt statuser i henhold til bedriftens prosesser.
Mulighet for å laste opp bilder og annen dokumentasjon på individuelle prosjekt, som alle på prosjektet har tilgang til.
Mulighet for å laste opp viktige dokument som HMS og lignende. Når feltarbeider har lest dokumentet bekreftes dette med en digital signering.
Muligheten for å registrere avvik og dokumentere med bilder og video.
Sikkerhet ved at kun de som har blitt dedikert til et prosjekt har lese- og skrivetilgang.
Skyworker app fikk ny smart funksjon som gjør at feltarbeider får automatisk timeførings forslag hver dag basert på historikk og geo-lokasjon.
Offisiell lansering av administrasjonsportal og app for feltarbeidere i det norske markedet.
App for feltarbeidere lansert som pilot.
Første versjon av administrasjonsportal i Skyworker ble lansert som pilot og utvalgte kunder tok løsningen i bruk.