Funksjoner i Skyworker
Få full kontroll over kunder og store og små prosjekter med tilhørende oppgaver i et særdeles effektivt brukergrensesnitt.


Én plattform (ERP)
Skyworker er en fullverdig plattform (ERP-løsning). Den hjelper små og mellomstore bedrifter løse utfordringer innenfor prosjekt- og ressursstyring, lagerbeholdning, timeføring og økonomi.

Prosjektstyring i Skyworker
Styr alle prosjekter, ressurser og kunder i én løsning.

Automatisk timeføring for prosjekter
Timeføring og timeregistrering i Skyworker håndteres på flere måter, men nøkkelen er brukervennlighet, automatikk og gode rapporter som gir full kontroll til alle parter.

Sjekklister til feltarbeid
Sjekklister er viktig for å ivareta bedriftens og regulative standarder. Skyworker gjør det enkelt å definere sjekklister med tilhørende referansedokumenter og loggføring med dokumentasjon.

Avvikshåndtering - for enklere prosjektstyring
Som prosjektleder eller feltarbeider kan man registrere og administrere avvik.

Dokumenthåndtering
Last opp bilder, tegninger og annen dokumentasjon på prosjektnivå. Dokumentasjonen blir tilgjengelig i app for utførende feltarbeidere, og i adminportalen for prosjekt og administrasjon.

Chatfunksjonalitet
Gå fra SMS og telefon til integrert chat på tvers av alle prosjekter og prosjektdeltakere. Loggføring sikrer historikken.

Produkter
Sett opp vareregister, priser og kategorier. Fra mobilen kan du registrere hvilke produkter som er brukt, og koble det til kunde og fakturagrunnlag.

Integrasjoner og åpne API
Med et trykk sender du bedriftens fakturagrunnlag til økonomisystemet. Vi har åpne API som er enkle å bruke for å utveksle data.

Ressursplanlegger
Moderne ressursplanlegger for dine ansatte og prosjekter
Flere funksjoner i Skyworker
Utvidede rettigheter i egen mobil app
Mobil applikasjon for både Android- og Apple-telefoner forenkler det hverdagen ytterligere for bedriften. Med utvidede rettigheter blir det nå enda enklere for arbeidere å løse utfordringer ute i felten.
Arbeidskontrakter
Få full kontroll på arbeidskontrakter. Send kontrakter til digital signering og digital oppbevaring.
Digitale tilbud
Send digitale tilbud til kunder på e-post og SMS. Du får beskjed med en gang kunden har godtatt tilbudet og prosjektet er klart til å bli opprettet.
Jobb smart med maler
Med mulighet for å kopiere prosjekter og opprette maler effektiviseres hverdagen til administrasjon og prosjektleder.
Befaringer
Gjennomfør tradisjonelle befaringer og sammenstill informasjonen digitalt. Du kan også la kunden selv gjennomføre befaringer digitalt, med enkle steg-for-steg instruksjoner.
Gjentagende oppgaver
Etabler oppgaver som gjentar seg over tid. Daglig, ukentlig, månedlig eller årlig. Perfekt for kunder med forvaltningsavtaler og gjentagende oppgaver.
Webportal og mobil applikasjon
Administrasjonsportalen er et web-basert grensesnitt for prosjektstyring hvor feltarbeidere håndterer dagens gjøremål med mobil app for Iphone og Android.
HMS
Med Skyworker er det enkelt å dokumentere HMS-arbeidet i bedriften.
Deling av prosjekt med tredjepart
I Skyworker har vi samlet alt du trenger for et prosjekt i én løsning. Men noen ganger trenger du å dele et prosjekt med en tredjepart. Det har vi støtte for.
CRM - ta vare på kundene dine
Kundemodulen gir full kontroll på hele kundesyklusen, fra A til Å.
Kom i gang på 5 minutter
Én fast pris gir tilgang til full funksjonalitet. Prøv gratis i 30 dager.