Vi bruker cookies
(som alle andre)
Du skjønner greia. Vi samler ikke inn mer data enn vi trenger for å forbedre nettsiden, og ingenting kan knyttes tilbake til deg ☺️

Jobb smartere

Optimaliser prosjektarbeidet med Skyworker plattformen. Kopier prosjekter, oppgaver og maler, gjenbruk sjekklister på tvers av prosjekter og sett opp gjentakende oppgaver. Spar tid og arbeid smartere med muligheten til å kopiere hele prosjekter og dele oppgavelister.

No items found.

Gjenbruke og kopiere prosjekter

I tillegg til gjentagende oppgaver er det i mange tilfeller klare likheter mellom ulike prosjekter. Da kan det lønne seg å kopiere hele prosjektet. Det sparer deg for mye manuelt arbeid. Det gjør at du også får med deg dokumenter over på et nytt prosjekt, slik at du derfra kan gjøre små endringer som for eksempel kundeinformasjon.

Gjenbruk blir ofte nevnt som et miljøvennlig tiltak. I vårt system foregår alt av arbeidet digitalt og du har muligheten til å lagre et dokument som enkelt kan brukes igjen og igjen.

Funksjonen lar deg raskt lage en kopi av et eksisterende prosjekt og underprosjekter. Det kan være veldig nyttig hvis arbeidsflyten din inkluderer prosjekter som ofte gjentas, eller hvis du vil kopiere og dele samme oppgaveliste med andre personer. Dermed slipper du prosessen med å opprette et nytt prosjekt.

Hvordan setter man en oppgave til å gjentas?

Når du oppretter en oppgave, kan du velge å gjenta en oppgave under «Skal oppgaven gjentas?». For å bruke malen velger du fanen «Fra mal» til høyre for «Ny oppgave» når du oppretter oppgave.

"Brukeropplevelsen i Skyworker er så god at det har ikke vært behov for opplæring."

Martin Trøhaugen

Prosjektleder, Elektro Fiber AS

Les artikkel

Én enkel pris

Du betaler en fast pris per måned per bruker som gir din bedrift tilgang til all funksjonalitet i Skyworker.
Ved integrasjon mot eksterne økonomisystem påløper ekstra kostnad.

Prøv gratis i 14 dager

Det tar under ett minutt å registrere deg og du får umiddelbart tilgang til all funksjonalitet i 14 dager. Du trenger ikke å legge inn betalingskort.

Inkludert support

Vi hjelper deg i gang og støtter deg underveis. Vi kan også utvikle funksjonalitet tilpasset dine behov på forespørsel.

Ubegrenset tilgang til ny funksjonalitet

Vi jobber kontinuerlig med ny funksjonalitet som blir tilgjengelig for alle betalende kunder.

Full tilgang
Pris per bruker per måned.
249 kr
Prosjektstyring
Ressursplanlegger
Kundeoppfølgning (CRM)
*Fakturering
Digitale tilbud og befaringer
Produktdatabase
Timeføring og rapportering
Maler og sjekklister
Egen mobilapp
+ mye mer

*Ved integrasjon mot eksterne økonomisystem påløper ekstra kostnad.