Resursplanleggeren gir full oversikt over dine ressursers kapasitet
Ta kontroll over ressursallokering og oppdragsplanlegging med Skyworker. Få oversikt over ansattes tilgjengelighet og kapasitet. Planlegg frem i tid, unngå overbooking og optimaliser prosjektflyten. Prøv Skyworker i dag og effektiviser din ressursplanlegging!
En moderne ressursplanlegger for dine ansatte og prosjekter
Bedrifter i dag har gjerne oversikt over sine ansatte og prosjekter via excel, kanskje det ligger godt bevart i hodet til en nøkkelansatt eller kanskje all kontroll foregår via gule post-it lapper. Med ressursplanleggeren i Skyworker kan du ta tilbake kontrollen på oppdragsmengde og planlegging av ressurser.
- Oversikt over ansattes kapasitet og tilgjengelighet
- Se om ansatte eller teams er overbooket
- Se hvem som jobber med hva og når
I Skyworker etablerer man prosjekter og allokerer ressurser, enten på heltid eller deltid.
Når man allokerer en ressurs til et prosjekt, vil ressursplanleggeren automatisk oppdateres og viser alle ansatte, antall timer de har tilgjengelig og hvilke prosjekt de jobber med i en gitt periode.
Ressursplanleggeren er perfekt for å kunne planlegge frem i tid, se arbeidsmengde på alle ressurser og ikke minst forutse behov. Man kan også enkelt få varsel på når ansatte er overbooket slik at man kan tilpasse prosjektene deretter.

Martin Trøhaugen
Prosjektleder, Elektro Fiber AS
Flere funksjoner
Én enkel pris
Du betaler en fast pris per måned per bruker som gir din bedrift tilgang til all funksjonalitet i Skyworker.
Ved integrasjon mot eksterne økonomisystem påløper ekstra kostnad.
Prøv gratis i 14 dager
Det tar under ett minutt å registrere deg og du får umiddelbart tilgang til all funksjonalitet i 14 dager. Du trenger ikke å legge inn betalingskort.
Inkludert support
Vi hjelper deg i gang og støtter deg underveis. Vi kan også utvikle funksjonalitet tilpasset dine behov på forespørsel.
Ubegrenset tilgang til ny funksjonalitet
Vi jobber kontinuerlig med ny funksjonalitet som blir tilgjengelig for alle betalende kunder.
*Ved integrasjon mot eksterne økonomisystem påløper ekstra kostnad.