Vi bruker cookies
(som alle andre)
Du skjønner greia. Vi samler ikke inn mer data enn vi trenger for å forbedre nettsiden, og ingenting kan knyttes tilbake til deg ☺️

Ressursplanleggeren gir full oversikt over ansatte

Ta kontroll over ressursallokering og oppdragsplanlegging med Skyworker. Få oversikt over ansattes tilgjengelighet og kapasitet. Planlegg frem i tid, unngå overbooking og optimaliser prosjektflyten. Prøv Skyworker i dag og effektiviser din ressursplanlegging!

En moderne ressursplanlegger for dine ansatte og prosjekter

Bedrifter i dag har gjerne oversikt over sine ansatte og prosjekter via excel, kanskje det ligger godt bevart i hodet til en nøkkelansatt eller kanskje all kontroll foregår via gule post-it lapper. Med ressursoversikten i Skyworker kan du ta tilbake kontrollen på oppdragsmengde og planlegging av ressurser.

  • Oversikt over ansattes kapasitet og tilgjengelighet via kalender
  • Se om ansatte eller teams er overbooket
  • Se hvem som jobber med hva og når
  • Alloker oppdrag direkte fra ressursoversikten
  • Oversikt over sykdom og ferie

No items found.

I Skyworker etablerer man prosjekter og ordre og allokerer ressurser, enten på heltid eller deltid.

Når man allokerer en ressurs til et prosjekt og ordre, vil ressursplanleggeren automatisk oppdateres og viser alle ansatte og team, antall timer de har tilgjengelig og hvilke prosjekt de jobber med i en gitt periode.

Ressursplanleggeren er perfekt for å kunne planlegge frem i tid, se arbeidsmengde på alle ressurser og ikke minst forutse behov. Man kan også enkelt få varsel på når ansatte er overbooket slik at man kan tilpasse prosjektene deretter.

Det er enkelt å allokere ansatte på nye oppdrag rett av oversikten og kunne se hvem som er syk eller er på ferie.

"Brukeropplevelsen i Skyworker er så god at det har ikke vært behov for opplæring."

Martin Trøhaugen

Prosjektleder, Elektro Fiber AS

Les artikkel

Skyworker Total

I Skyworker har vi samlet all funksjonalitet din bedrift trenger i en plattform.

En sømløs overgang
Vårt team bistår gjerne med overgangen til Skyworker og kan sammen med din bedrift skreddersy en plan for hvordan man på best mulig måte overfører rutiner fra fortiden inn i fremtidens verktøy.
Vi kan bistå med ulike pakker for opplæring, onboarding og import av data fra dine nåværende systemer.

Prøv gratis i 14 dager

Det tar under ett minutt å registrere deg og du får umiddelbart tilgang til all funksjonalitet i 14 dager. Du trenger ikke å legge inn betalingskort.

Inkludert support

Vi hjelper deg i gang og støtter deg underveis. Vi kan også utvikle funksjonalitet tilpasset dine behov på forespørsel.

Ubegrenset tilgang til ny funksjonalitet

Vi jobber kontinuerlig med ny funksjonalitet som blir tilgjengelig for alle betalende kunder.

Skyworker Total
Pris per bruker per måned.
Fra:399 kr
Prosjekt
Arbeidsordre
Digitale tilbud & CRM
Ressursplanlegger
HMS & avvik rutiner
Interne rutiner KS
Timeføring
Sjekklister
Produkter
Dokumentasjon