Arbeidsordre
Skyworker har støtte for bedrifter som jobber med arbeidsordre som ikke krever samme kompleksitet som prosjekt. Dersom din bedrift jobber mindre oppdrag er Skyworker riktig valg.
Ordreregistrering: Nøkkelen til effektiv håndtering av mindre oppdrag
Dersom din bedrift jobber med mindre oppdrag, er arbeidsordre modulen til Skyworker riktig valg.
- Etabler arbeidsordre med få trykk
- Støtte for gjentagende arbeidsordre
- Utførende ressurser har tilgang fra mobil-app.
I en travel hverdag ønsker stadig flere bedrifter å forbedre effektiviteten og automatisere forretningsprosessene sine. En av de mest kritiske aspektene ved enhver bedrift er registrering av ordrer. Selv om store bestillinger ofte får mye oppmerksomhet, er det like viktig å optimalisere prosessen for mindre bestillinger.
Små bestillinger utgjør en betydelig del av omsetningen
Selv om det kan være fristende å prioritere store bestillinger, er det viktig å huske at mange små bestillinger kan utgjøre en betydelig del av en bedrifts omsetning. Kunder som legger mindre bestillinger kan være lojale og verdifulle kunder som gir jevn inntekt over tid. Å ignorere disse bestillingene kan ha negative konsekvenser for kundeforholdet og langsiktig lønnsomhet.
Rask og enkel registrering er nøkkelen
Effektiv registrering av ordrer for mindre bestillinger krever en enkel og intuitiv prosess. Brukervennlighet er avgjørende for å sikre at ansatte kan legge inn ordre raskt og uten frustrasjon. Skyworker har et intuitivt grensesnitt som veileder brukerne gjennom registreringsprosessen.
Automatisering av rutineoppgaver
For å håndtere et stort antall mindre bestillinger på en effektiv måte, er det avgjørende å automatisere rutineoppgaver. Skyworker er i stand til å håndtere opprettelse av ordrer, generere fakturaer, oppdatere lagerbeholdning og sende bekreftelser til kunden uten manuell inngripen. Ved å automatisere slike oppgaver frigjør man tid for de ansatte til å fokusere på mer verdiskapende arbeid.
Martin Trøhaugen
Prosjektleder, Elektro Fiber AS
Flere funksjoner
Skyworker lisensmodell
Velg din lisensmodell og la vårt team bistå med overgangen til Skyworker.
Skyworker Start (5 lisenser): 990,- kr per måned
Skyworker Start inkluderer 5 lisenser. 1 administrator og 4 mobil-app lisenser for ansatte ute i felt.
Snakk med oss om hvordan du kan invitere dine underleverandører uten kostnad.
Perfekt for bedrifter som ønsker å bli kjent med Skyworker og ha fleksibilitet for å vokse.
Full tilgang til all funksjonalitet.
Skyworker Vekst (10 lisenser): 1990,- kr per måned
Skyworker Vekst inkluderer 10 lisenser. 2 administrator og 8 mobil-app lisenser for ansatte ute i felt.
Snakk med oss om hvordan du kan invitere dine underleverandører uten kostnad.
Full tilgang til all funksjonalitet.
Skyworker Etablert (20 lisenser): 3990,- kr per måned
Skyworker Etablert inkluderer 20 lisenser. 4 administrator og 16 mobil-app lisenser for ansatte ute i felt.
Snakk med oss om hvordan du kan invitere dine underleverandører uten kostnad.
Full tilgang til all funksjonalitet.
Har du spesifikke behov? Ta kontakt på hei@skyworker.no
Prøv gratis i 14 dager
Det tar under ett minutt å registrere deg og du får umiddelbart tilgang til all funksjonalitet i 14 dager. Du trenger ikke å legge inn betalingskort.
Inkludert support
Vi hjelper deg i gang og støtter deg underveis. Vi kan også utvikle funksjonalitet tilpasset dine behov på forespørsel.
Ubegrenset tilgang til ny funksjonalitet
Vi jobber kontinuerlig med ny funksjonalitet som blir tilgjengelig for alle betalende kunder.