Vi bruker cookies
(som alle andre)
Du skjønner greia. Vi samler ikke inn mer data enn vi trenger for å forbedre nettsiden, og ingenting kan knyttes tilbake til deg ☺️
No items found.

En effektiv produktdatabase i en SaaS-applikasjon: Kontroll på varer og tjenester for en sømløs faktureringsprosess

I en stadig mer digitalisert forretningsverden er det avgjørende for bedrifter å ha en solid kontroll over de varer og tjenester de tilbyr. Dette gjelder spesielt for bedrifter med arbeidere ut i felt som utfører store eller små oppdrag av diverse installasjoner med mer. En velfungerende produktdatabase er en nøkkelkomponent.

  1. Kontroll og oversikt over varer og tjenester:

Produktdatabasen i Skyworker gir bedriften en sentralisert plass å administrere og organisere sine varer og tjenester. Ved å ha en omfattende oversikt over produktene kan man sikre nøyaktighet og unngå feil i forbindelse med fakturering. Dette gir bedriften bedre kontroll over lagerbeholdning, prising og tilgjengelighet av produkter.

  1. Legge til produkter etter bruk hos kunder:

En av de største fordelene med Skyworker produktdatabase er evnen til å enkelt legge til produkter etter at de er brukt hos kunder. Dette er spesielt viktig for tjenestebaserte bedrifter som utfører arbeid hos kundene. Ved å ha muligheten til å legge til produkter i sanntid etter at de er brukt, reduseres risikoen for å glemme å fakturere kunden for utført arbeid. Dette sikrer at bedriften får betalt for alle utførte tjenester og unngår tap av inntekt.

"Brukeropplevelsen i Skyworker er så god at det har ikke vært behov for opplæring."

Martin Trøhaugen

Prosjektleder, Elektro Fiber AS

Les artikkel

Én enkel pris

Du betaler en fast pris per måned per bruker som gir din bedrift tilgang til all funksjonalitet i Skyworker.
Ved integrasjon mot eksterne økonomisystem påløper ekstra kostnad.

Prøv gratis i 14 dager

Det tar under ett minutt å registrere deg og du får umiddelbart tilgang til all funksjonalitet i 14 dager. Du trenger ikke å legge inn betalingskort.

Inkludert support

Vi hjelper deg i gang og støtter deg underveis. Vi kan også utvikle funksjonalitet tilpasset dine behov på forespørsel.

Ubegrenset tilgang til ny funksjonalitet

Vi jobber kontinuerlig med ny funksjonalitet som blir tilgjengelig for alle betalende kunder.

Full tilgang
Pris per bruker per måned.
249 kr
Prosjektstyring
Ressursplanlegger
Kundeoppfølgning (CRM)
*Fakturering
Digitale tilbud og befaringer
Produktdatabase
Timeføring og rapportering
Maler og sjekklister
Egen mobilapp
+ mye mer

*Ved integrasjon mot eksterne økonomisystem påløper ekstra kostnad.