Avvikshåndtering - for enklere prosjektstyring
Forenkle prosjektstyring med avvikshåndtering i Skyworker. Oppdag, registrer og rett opp avvik på en brukervennlig måte. Sikre nødvendig dokumentasjon og oppfølging av avvik. Last opp bilder og dokumenter direkte fra appen. Digitalisert avvikshåndtering for en mer effektiv arbeidshverdag.
Avvikshåndtering i Skyworker
Avvikshåndtering i Skyworker gjør det enkelt å oppdage, registrere og rette opp avvik. Denne brukervennlige funksjonen sikrer nødvendig dokumentasjon og oppfølging av avvik.
- Oppdag og registrer avvik på en enkel måte.
- Full oversikt over hvem som har registrert og kommentert avvik.
- Sikre dokumentasjon og oppfølging av avvik.
- Last opp egen dokumentasjon som f.eks video eller bilde, direkte fra appen.
Avvikshåndtering
Avvikshåndtering handler om å oppdage, registrere, rette opp og forebygge disse bruddene på helse-, miljø og sikkerhetsloven (HMS).
Hva er et avvik?
En nøkkelkomponent i ethvert kvalitetssystem er håndtering av avvik. Avvik kan komme fra en rekke kilder, inkludert klager, produktavvisninger, tilbakekallinger, revisjoner og regulatoriske inspeksjoner og funn.
Eksempler på avvik:
- Rutiner som ikke har blitt fulgt
- Sikkerhetsutstyr som mangler
- Arbeid som ikke er blitt utført
- Synlige eller åpenbare feil og mangler
Kontroll på avvik
Med integrert avvikshåndtering i Skyworker, sikrer dere dokumentasjon og oppfølging av avvik på en enkel og brukervennlig måte.
Den viktigste grunnen til å ha et system for avvikshåndtering er å unngå at samme feil blir gjort flere ganger. Med et godt fungerende rapporteringssystem kan dette unngås, og man kan komme med konkrete tiltak for å unngå gjentakelse av uønskede hendelser.
Digital avvikshåndtering med Skyworker
Med Skyworker lett tilgjengelig for alle ansatte kan avvikshåndteringen gjøres rask og enkel for alle parter. Brukere kan laste opp bilder, dokumenter og legge ved kommentarer til hvert avvik som blir rapportert.
Skyworker har digitalisert byggebransjen ved å samle alle mulige jobber som kan digitaliseres inne på en og samme digital løsning. Det beste er også at den digitale løsningen er tilrettelagt for alle mulige brukerenheter som mobil, desktop og tablet. Dette gjør arbeidsdagen mer effektiv for alle som enten skulle befinne seg ute i feltet eller inne på et kontoret.
Samtidig som alt er samlet på et sted kan forskjellige prosjekter involvere ulike aktører, eller såkalte “sub-contractors”. Gi tilgang på prosjektet til en tredjepart og definer brukeren som en sub-contractor. Brukeren vil da kunne se dokumenter, delta i chat-løsningen og oppdatere prosjekter på lik måte som en vanlig bruker
Har man alle dokumenter på digitale flater forsikrer man at det ikke finnes kopier med annen data eller informasjon, og at oppdatert informasjon gis til alle parter. En digital avvikshåndtering gir også mer fleksibilitet, ved at man kan inkludere bilder, opptak, dokumenter og annen dokumentasjon i avviket. Dette lar prosjektledere og prosjektdeltakere bruke ressurser på en mer effektiv måte hvor man til slutt forenkler arbeidshverdagen.
Hvordan opprette et avvik
Å opprette et avvik er enkelt. I det aktuelle prosjektet legger man til en beskrivelse, tildeler en ansatt og setter en tidsfrist til når avviket skal være løst.
Martin Trøhaugen
Prosjektleder, Elektro Fiber AS
Flere funksjoner
Skyworker Total
I Skyworker har vi samlet all funksjonalitet din bedrift trenger i en plattform.
En sømløs overgang
Vårt team bistår gjerne med overgangen til Skyworker og kan sammen med din bedrift skreddersy en plan for hvordan man på best mulig måte overfører rutiner fra fortiden inn i fremtidens verktøy.
Vi kan bistå med ulike pakker for opplæring, onboarding og import av data fra dine nåværende systemer.
Prøv gratis i 14 dager
Det tar under ett minutt å registrere deg og du får umiddelbart tilgang til all funksjonalitet i 14 dager. Du trenger ikke å legge inn betalingskort.
Inkludert support
Vi hjelper deg i gang og støtter deg underveis. Vi kan også utvikle funksjonalitet tilpasset dine behov på forespørsel.
Ubegrenset tilgang til ny funksjonalitet
Vi jobber kontinuerlig med ny funksjonalitet som blir tilgjengelig for alle betalende kunder.