Lei av manuell ressurshåndtering?
Salg er viktig for alle bedrifter, men hvordan håndtere alle kunder og salgsmuligheter når man har prosjekthåndtering i ett verktøy og kundehåndtering i et annet? Med Skyworker elimineres behovet for tredjeparts verktøy.
Skyworker utvikles kontinuerlig med nye funksjoner for å gjøre plattformen enda mer komplett og tilpasset dagens brukere.
Den enkleste måten å lage en timeliste er med en funksjon for timeføring i prosjekstyringsverktøyet ditt. Slik gjør du det med Skyworker.
Enhver bedrift som fakturerer kunder på timebasis har behov for et godt system for timeregistrering. Med Skyworker trenger man ikke lenger føre unøyaktige notater eller sette sin lit til den ansattes hukommelse, du får nå en presis og detaljert oversikt over den nøyaktige mengden utførte arbeidstimer på hvert prosjekt.
Det er ikke lenger nødvendigvis sånn at de store alltid vinner over de små. Nå er det like mye de raske som slår de trege.
Med en app for feltarbeid kan bedriften styre alle prosjekter, ressurser og kundeforhold i én løsning.
Vi har alle vært der. Man blir enige med kunder om et oppdrag/prosjekt og over tid kommer det inn bestillinger på arbeid som går utover den opprinnelige avtalen. Men uten dokumentasjon fra kunde, blir ofte utførende bedrift sittende igjen med regningen når kunden nekter å betale. Hvordan unngå dette?
Skyworker er et prosjektstyringsverktøy som gir deg full kontroll over prosjekter, oppdrag, oppgaver, avvik, dokumenter, sjekklister og HMS i en brukervennlig løsning. Forskjellig fra andre programvarer får du skreddersydde løsninger og mye mer.
Skyworker er i utgangspunktet skapt for å forenkle hverdagen for alle typer «feltarbeidere» og prosjektledere.
Er du ny til Skyworker? Her viser vi deg hvordan du setter opp ditt første prosjekt.
Vet du hvor grensen går for hvilke avvik du skal registrere? Og hvorfor skal de egentlig registreres? Her er informasjon om avvik og hvordan du kan bruke Skyworker til å registrere avvik raskt og enkelt.
Skyworker gjør det mulig for alle involverte i et prosjekt å rapportere feil, mangler og HMS avvik, enkelt og raskt via telefonen sin.
Elektro Fiber AS har siden oppstarten i 2014 benyttet flere ulike forretningsapplikasjoner for å håndtere driften. I 2021 begynte de å bruke Skyworker til både interne og eksterne ressurser.
Kontroll på dine ressurser
CRM - Se alle salgsmuligheter
Ny kalenderfunksjon
Utvalgte i bedriften får nå funksjonalitet for å etablere prosjekt og oppgave direkte fra app.
Følg status på oppgaver, kommmuniser med teamet og få kontroll på prosjektstyringen.
Produkter er viktig for enhver bedrift og Skyworker gir alle brukere nå tilgang til å definere en egen produktdatabase.
Én fast pris gir tilgang til full funksjonalitet. Prøv gratis i 30 dager.