Nyheter i Skyworker
Vi opplever stor pågang av kunder, som kommer med masse god feedback for videreutvikling av Skyworker. Det setter vi stor pris på!
Det har gjort at plattformen Skyworker den sisten tiden har tatt store steg. Bare nå ila. 2024 har vi lansert en rekke nyvinninger, designet for å gjøre hverdagen enklere for dine ansatte og din bedrift.
Disse nyhetene håper vi vil hjelpe din bedrift spare enda mer tid, og få enda bedre kontroll.
Nyheter i Skyworker:
- Nytt design og ny funksjonalitet i ressursoversikten.
- Opprett arbeidsordre direkte fra befaring.
- Automatisering av FDV-dokumentasjon.
- Støtte for mannskapsliste.
- Få kontroll på utstyr og ressurser.
- Diverse forbedringer av mobil-app.
- Alle e-poster og SMS fra Skyworker er nå merket med din bedrift som avsender.
- Firmalogo vises på alle tilbud og PDF-rapporter.
- Du kan laste opp ansettelseskontrakter, sertifiseringer med mer til hver ansatt.
- Du kan definere egne prismodeller på individuelle kunder, i tillegg til mulighet for å justere priser automatisk i produktdatabasen.
- Det er nå mulig å velg mellom norsk og engelsk språk.
Nytt design og ny funksjonalitet i ressursoversikten
Du kan nå definere ansatte i team og allokere de til prosjekt/ordre som team og individuelt. I ressursoversikten kan du i tillegg se kalenderen til de ansatte og legge til ordre/prosjekt direkte fra samme visning. Inne på hvert enkelt prosjekt eller ordre kan du også se kalenderen til ansatte ved å klikke på navnet i ressursallokering.
Befaring ute hos kunder
Endelig har vi knyttet opp fysisk befaring med arbeidsordre. Når du oppretter en fysisk befaring på vanlig måte fra en salgsmulighet, vil Skyworker automatisk skape en arbeidsordre som kan tilknyttes en ressurs. Befaringen blir tilgjengelig i mobil-applikasjonen.
FDV-dokumentasjon
Vi vet at det er en stor jobb å sammenstille all dokumentasjon i forbindelse med sluttrapport (FDV) ut mot kunder og leverandører. Med Skyworker kan du spare timer ved å bruke vår automatiserte FDV-dokumentasjon. Nå enda raskere!
Mannskapsliste
Vi har gjort det enkelt å rapportere på mannskap og telefonlister, både fra web og mobil-app.
Lei av å ikke ha kontroll på bedriftens utstyr?
Det er nå mulig å registrere bedriftens utstyr i Skyworker på web, som gjør det mulig for ansatte ute å sjekke ut og inn utstyr fra mobil-appen. Hvem har lånt hva, og når? Endelig full kontroll på alt utstyr.
Mobil-appen
Appen har blitt forbedret med mange små fixes, og der kan så klart ansatte sjekke utstyr inn og ut også nå. Vi har også lansert mannskapslister så dette kan gjøres enkelt fra mobilen.
Profilér din bedrift på tilbud og PDF-rapporter
Logo som er lastet opp under innstillinger settes nå automatisk både på tilbud og PDF-rapporter.
Last opp ansattinformasjon på Skyworker-ressurser
Det er nå mulig å laste opp dokumentasjon direkte på ansatte, som for eksempel ansettelseskontrakter og dokumentasjon av kurs og sertifiseringer.
Prismodellering og automatisk prisjustering
Jobb enklere med prismodeller, automatisk prisjustering på produkt, samt mer fleksibilitet ved valg av produkt i prosjekt eller ordre.
Språkstøtte i administrasjonsportalen på web
Det er nå mulig å velge norsk eller engelsk som språk. Flere språk kan legges inn på forespørsel, så ta kontakt med oss om dine behov.
Ønsker du å vite mer om nyhetene og forbedringene som kommer i fremtiden?
Hold deg oppdatert ved å følge Skyworker på LinkedIn.
Ikke nøl med å ta kontakt hvis du har noen spørsmål, ønsker brukerstøtte eller demo av nyhetene i Skyworker.
Med beste ønsker om en enkel og effektiv arbeidsdag!
Startpakke: 990,- pr måned
Vår Skyworker start pakke omfatter 5 lisenser for administrative og mobil-app brukere.
Tilgang til all funksjonalitet.