Et verktøy for prosjektledere og regnskapsførere
I Skyworker får både prosjektledere og regnskapsførere enkel støtte gjennom hele prosjektets reise.

En tjeneste utviklet for prosjektledere og regnskapsførere
Som prosjektleder trenger man full oversikt over lønnsomheten i et prosjekt, da er det viktig med et enkelt og fleksibelt prosjektstyringsverktøy som Skyworker.
Som prosjektleder kan du:
- Opprette nye oppdrag og prosjekter
- Tildele ressurser
- Dele tilganger og opprette chat-dialoger
- Kopiere tidligere oppgaver og opprette maler
- Administrere avvik
- Opprette timerapporter
- Og mye, mye mer.
Uansett bransje
Enten du jobber i bygg og anlegg-, elektriker-, VVS-bransjen og andre små og mellomstore bedrifter vil Skyworker kunne hjelpe deg med å kutte kostnader med automatiske prosesser i et system som har tilpassede moduler.
Med flere funksjoner på vei, får virksomheter med spesielle behov en enda mer skreddersydd løsning.
Enkel ressursstyring
Få klar innsikt i teamets kapasitet til å effektivt administrere tidsplaner, foreta endringer på farten og løs bemanningskonflikter i sanntid.
Automatisert timeregistrering
Gjør det enkelt for teamet ditt å sende inn timer og hold dem fokusert på det som betyr noe med automatiserte timelister. Som prosjektleder får du oversiktlige timerapporter raskere, uten å måtte vente på at andre parter må oppdatere.
Oversiktlig dashboard
Få tilgang til teamets tilgjengelighet og ressursplan, direkte fra Skyworker-dashboardet. Se hvem som har blitt tildelt oppgaver, be om de riktige personene til jobben, og få en oversikt i sanntid mens du planlegger deg gjennom prosjektets livssyklus.
Kontroll på timer og varer
Hold kontroll på timebruken til deltakere i et prosjekt og hvilke varer du har inne. Uansett hvor de ansatte er kan du gi en oversikt av varer på lager og hvor mye tid til rådighet du har, slik at muligheten for mersalg alltid vil være tilstede.
Integrert med regnskapssystemer
Få arbeidet gjort i kontekst med integrasjoner til verktøy du allerede har på plass.Skyworker har integrasjoner for Tripletex, PowerOffice og mer. Noen integrasjoner krever et eget oppsett der vi kan være behjelpelige.
Kom i gang i dag, gratis
Skyworker er ett av få verktøy der du kan gjøre det meste i en og samme løsning. Det betyr at du som prosjektleder enkelt kan holde oversikt over flere aktiviteter, enten det er oversikt over varer, timer, ansatte, oppgaver eller avvik, til samme tid.
Lyst til å prøve for deg selv? Det er gratis.

Martin Trøhaugen
Prosjektleder, Elektro Fiber AS
Skyworker lisensmodell
Velg din lisensmodell og la vårt team bistå med overgangen til Skyworker.
Skyworker Start pakke (5 lisenser): 990,- kr per måned
Skyworker Start pakke inkluderer 5 lisenser. 1 administrator og 4 mobil-app lisenser for ansatte ute i felt.
Snakk med oss om hvordan du kan invitere dine underleverandører uten kostnad.
Perfekt for bedrifter som ønsker å bli kjent med Skyworker og ha fleksibilitet for å vokse.
Full tilgang til all funksjonalitet.
Skyworker Vekst pakke (10 lisenser): 1990,- kr per måned
Skyworker Vekst pakke inkluderer 10 lisenser. 2 administrator og 8 mobil-app lisenser for ansatte ute i felt.
Snakk med oss om hvordan du kan invitere dine underleverandører uten kostnad.
Full tilgang til all funksjonalitet.
Skyworker Etablert pakke (20 lisenser): 3990,- kr per måned
Skyworker Etablert pakke inkluderer 20 lisenser. 4 administrator og 16 mobil-app lisenser for ansatte ute i felt.
Snakk med oss om hvordan du kan invitere dine underleverandører uten kostnad.
Full tilgang til all funksjonalitet.
Har du spesifikke behov? Ta kontakt på hei@skyworker.no
Prøv gratis i 14 dager
Det tar under ett minutt å registrere deg og du får umiddelbart tilgang til all funksjonalitet i 14 dager. Du trenger ikke å legge inn betalingskort.
Inkludert support
Vi hjelper deg i gang og støtter deg underveis. Vi kan også utvikle funksjonalitet tilpasset dine behov på forespørsel.
Ubegrenset tilgang til ny funksjonalitet
Vi jobber kontinuerlig med ny funksjonalitet som blir tilgjengelig for alle betalende kunder.