Vi bruker cookies
(som alle andre)
Du skjønner greia. Vi samler ikke inn mer data enn vi trenger for å forbedre nettsiden, og ingenting kan knyttes tilbake til deg ☺️

Noen av våre kunder:

Endelig en mobil-app som gjør det raskere å få jobben dokumentert og fakturert.

Skyworker korter ned tiden dine ansatte bruker på lovpålagte sjekklister, dokumentasjon og timeføring.

Maksimer tiden ute hos kunder.
App gir full oversikt over arbeidshverdagen, de ansatte blir mer effektive og bedriften får økt fakturering.

Får dine kunder ofte mer enn hva de betaler for?
Våre kunder sparer hundretusenvis av kroner hvert år ved å bruke Skyworkers funksjonalitet for dokumentasjon av ekstra arbeid.

Fra 699,- per bruker per måned

Ingen skjulte kostnader. Tilgang til all funksjonalitet.

Flere funksjoner i Skyworker

Prosjektstyring

Prosjektstyringsmodulen gir kontroll over prosjekter og ressurser.

Ressursplanlegger

Full kontroll på ansatte og prosjekter med ressursplanlegger.

Ordrestyring

Perfekt for små oppdrag og ordre. Skyworker lar din bedrift håndtere ordre fra A til Å.

Mobilapp og timeføring

Markedets mest brukervennlige mobilapplikasjon for arbeidere ute i felten.

Avviksrapportering og sjekklister

Bygg egne sjekklister med dokumentasjon og PDF rapporter.

Salgsmuligheter og rapporter

Kontroll på kunder fra salgsmulighet til prosjekt.

Kundeoppfølging (CRM)

Digitale tilbud, digitale befaringer og full kontroll på salgsmuligheter.

Produkter

Kontroll over varer, lagerbeholdning og priser.

"Brukeropplevelsen i Skyworker er så god at det har ikke vært behov for opplæring."

Martin Trøhaugen

Prosjektleder, Elektro Fiber AS

Les artikkel

Vi hjelper bedriften din med oppsett og overgang fra eksisterende system

Selv om det er enkelt å komme igang med Skyworker forstår vi at noen bedrifter har behov for ekstra hjelp med oppstart og eventuell migrering fra eksisterende systemer.
Det bistår vi gjerne med!